Mar 13, 2011

Booth PERKAMA IIUM

Hari Jumaat yang indah bila tiba-tiba kena jaga booth. Bidan terjun. 

*Sue pun bidan terjun. Terima kasih sebab tolong kami*

Sebab:
* Tak ada pamphlet or anything yang boleh dibuat rujukan.
* Tak sangka kena jaga sampai 4 petang.
* Booth tak macam booth. Even takde pape kertas yang boleh ditampal bagi menandakan ia adalah booth PERKAMA.

Okeh. Cukup 3 je. *karang Saffone marah. Hehe*
Maka, lain kali bolehlah set up booth dengan cara begini yer...


*Yang plastik tu, jangan ditanya. My lunch. Hehe*


*Jangan main-main. Siap ada lappy tau~*

Dan orang yang paling sibuk...
Sibuk ber-sms...huhu

p/s: baru ceq perasan gambaq Nad takde... (~.~)

4 comments:

saharinasaharudin said...

laa,perkama ade buka booth ke?xtau pun..

nadia said...

huhuhu...sedih ni. gambar i satu pun tak ada. ni semua salah salam. dia tak pandai ambil gambar.

leeza said...

good luck to PERKAMA IIUM....da official ke kak an?

Miss Ann ~♥ said...

rin: bka last min pun..huhuh
nad: bako je salam~!hehe
leeza: not officially yet dear...ada kesukaran sket..huhuh