Jan 27, 2013

Reflection of Feelings: 26.01.2013

Alhamdulillah akhirnya berjaya juga nak upload pictures...
Upload with the sake of my friends...
Majlis tertutup.
Dihadiri sanak saudara, jiran sebelah rumah dan best friend yang paling dekat dengan rumah.
Nak ajak yang lain jauh-jauh dan since permintaan kedua belah pihak keluarga yang hanya nak buat majlis sedara-mara sahaja...
Hopefully all these pictures will be able to described all the moments of my engagement day.
And it is just for you, my dear friends~ :)

Before the event:




In the event:


The moment this event started, I curi-curi dengar. Diwakili oleh atuknya dan runs smoothly within 1 hour~


Adiknya yang mewakili arwah emaknya. A bit sad moment in here.


Hasil titik peluh membuat hantaran, akhirnya berjaya. Alhamdulillah~


With the doctor-in-house, Dr. Radzli~


With my mother. Hijau gitu~


Cousin maternal side.


With them who always besides me~


Cousin paternal side.


With Cik Aja.


With my younger brother, Wan.



Encik dan Cik Tunang. Tehee~ *gatai!*



His side...

Finale:


Say goodbye to En. Abang Tunang.



Nenek from paternal side.


With besties, Pn. Ain & A'isyah~ *Ecah bajet.*

And more to say but just let the pictures tell you the story of my event~

2 comments:

::deeba:: said...

wahhh dah tunang ! congrats kak ann !!

arek said...

akhirnya..tahniah ye