Aug 29, 2009

Tidoq dalam class

Ni ada gosip. Kunun-kunun juicy story ler katakan. hehe... Cerita biasa-biasa jer. Ada sorang minah ni. Tiap-tiap kali attend class mesti dia tidoq. Tak pernah "miss". Kiranya dah jadi satu kemestian. Kalau tak, memang tak sah! Dia memang dok sebelah Ann dan baris yang paling depan sekali. Tapi yang peliknya lecturer tak pernah detect yang dia tidoq kat depan. huhu... Apa-apa pun tetap tabik kat dia coz result dia agak gempak... Teruskan usaha anda!!

6 comments:

nadia said...

oh...man !!! u did it. huhuhu...
did i know her????
newey, usaha tangga kejayaan...

iffahnazifa said...

Kak Ann,
'Miss' tu ada skill t'sndri..
sbb tu lctr xdpt detect klau dya tdo..hehe
Mmg tabik gak arr..x t'sengguk pn..:D

iffahnazifa said...

Kak Ann,
'Miss' tu ada skill t'sndri..
sbb tu lctr xdpt detect klau dya tdo..hehe
Mmg tabik gak arr..x t'sengguk pn..:D

Miss Ann said...

iffa: tula psl...dia mmg g2 dr awl2 lg. kejenye tidoq jer.hehehe..
nadia: of course u knw HER very well my dear...BETTER than me~!haha

nadia said...

ello my dear frends....korang cakap pasal sapa ni? huhuhu....
kedengaran macam memuji ja. hahahaha...

Miss Ann said...

Aik?terasa ke cik Nadia?hihi