Apr 18, 2011

Bershopping mencari pendrive

Good Morning, peeps! *yela... pukul 12 lebih a.m. kan...?*
I baru je balik dari Tesco Extra, Selayang. 
Motif: mencari pendrive 4gb yang comel dengan harga RM17+ daripada harga asal RM24+.

*pendrive ni comel membuatkan I cair~~~ fuh! fuh!*

 Tapi kecewa sangat. pendrive tu TIADA! Entah habis, or stock sengaja dikurangkan. *pikir bukan-bukan* Macam tak logic je. Hampau tau sebab hari tu nak beli tapi kena pikir sebab nak beli buku Yakjuj Makjuj. Bila ada peluang... hampeh. Mungkin belum ada rezeki. Lastly I beli ini...


Maka, tak rugi juga sebab I tak perlu keluar 1 sen pun. I pow my mum. Hehe. Harga 3 botol, RM10. *puas hati aku! muhahaha!*



1 comment:

AISHA INANI said...

dah balik, mesti la shok tak payah kuar duit. kannn?